Wycieczka do Warszawy kl. III

Dnia 24.05.2018 r. odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy. Na wycieczkę pojechali uczniowie klas IIIa, IIIb, IIIc z wychowawcami: p. Zackiewicz, p. Cieślukowską, p. Sulewską, a także p. Nieznańską. Na wycieczkę pojechaliśmy autokarem.  Z pod budynku naszej szkoły wyruszyliśmy o godzinie 6:00.

Pierwszym miejscem jakie zwiedzaliśmy było ZOO. Tam całą grupą zwiedzaliśmy rezerwat, w którym niektórzy z uczestników byli po raz pierwszy. Zwierzęta żyjące w ZOO wywarły na dzieciach ogromne wrażenia. Najbardziej uczestnikom podobały się małpy, lamy, foki i oczywiście lwy i tygrysy. Po dwóch godzinach spaceru, udaliśmy się do Zamku Królewskiego, gdzie czekały na nas panie przewodniczki. Podzieliliśmy się na dwie grupy i zaczęliśmy zwiedzanie. Podziwialiśmy piękno budynku, który został zbudowany w stylu barokowo - klasycystycznym. Zwiedziliśmy część muzealną zamku. Następnie zrobiliśmy spacer po Starym Mieście, gdzie znajduje się Kolumna Zygmunta III Wazy. Pośpieszyliśmy na Rynek Starego Miasta, gdzie po środku placu stoi pomnik Warszawskiej Syrenki. Tam dzieci mogły kupić pamiątki i zjeść lody.

Najbardziej oczekiwanym punktem wycieczki był Stadion Narodowy. Pod opieką pani przewodnik obejrzeliśmy strefę piłkarza. Wrażenia były niesamowite. Wszyscy uczestnicy wycieczki byli zachwyceni stadionem (trybunami, szatnią piłkarzy, a także warunkami sanitarnymi). Każdy uczestnik mógł wejść na najwyższy punkt widokowy, zrobić sobie zdjęcia oraz zadać nurtujące ich  pytania przewodnikowi, na które pani chętnie udzielała odpowiedzi.

W drodze powrotnej zajechaliśmy do Mc Donald’a żeby napełnić zgłodniałe brzuchy i chwilę odpocząć. Na miejscu byliśmy po godzinie 22, gdzie na dzieci czekali już rodzice.

Niewątpliwie była to jak do tej pory najciekawsza wycieczka, w której uczestniczyły dzieci. Wrażenia i wspomnienia pozostaną na bardzo długo.