Grywalizacja w toku ... TRZYMAJCIE KCIUKI ZA NASZĄ SZKOŁĘ !!

OTO WYNIKI GRYWALIZACJI W RAMACH PROJEKTU

"AKTYWNA MŁODZIEŻ W SZKOLNYCH KLUBACH WOLONTARIATU". 

 

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Prostkach 

38

Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku

37

Szkoła Podstawowa w Rożyńsku Wielkim

36

Szkoła Podstawowa im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie

30

Szkoła Podstawowa nr 2 w Ełku im. Danuty Siedzikówny "Inki"

28

Zespół Szkół Samorządowych w Stradunach

26

Zespół Szkół Samorządowych w Starych Juchach

25

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Nowej Wsi Ełckiej, Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Nowej Wsi Ełckiej

22

 

 

 

REGULAMIN GRYWALIZACJI

„AKTYWNA MŁODZIEŻ W SZKOLNYCH KLUBACH WOLONTARIATU”

 

 

CO TO JEST GRYWALIZACJA?

Grywalizacja jest częścią działań edukacyjnych i ma charakter gry szkoleniowej, w której klasy biorące udział zdobywają punkty w ciągu całego roku szkolnego 2018/2019.

 

KTO ORGANIZUJE GRYWALIZACJĘ?

Organizatorem grywalizacji jest Stowarzyszenie Rozwoju Produktu Lokalnego „Wiatraki Mazur”, które realizuje projekt „Aktywna młodzież w szkolnych klubach wolontariatu”.

 

KTO BIERZE UDZIAŁ W GRYWALIZACJI?

W grywalizacji biorą udział klasy siódme z następujących szkół:

  • Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku,
  • Zespół Szkół Samorządowych w Stradunach,
  • Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Prostkach,
  • Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Nowej Wsi Ełckiej,
  • Szkoła Podstawowa nr 2 w Ełku im. Danuty Siedzikówny "Inki",
  • Zespół Szkół Samorządowych w Starych Juchach,
  • Szkoła Podstawowa im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie,
  • Szkoła Podstawowa w Rożyńsku Wielkim.

 

JAK GRAĆ?

  1. Każda klasa biorąca udział w projekcie zakłada adres e-mailowy grupy w poczcie elektronicznej. Adres będzie służyć do korespondencji w trakcie grywalizacji: organizator będzie wysyłać na wskazane adresy zadania, a uczestnicy ze wskazanych adresów będą wysyłać odpowiedzi na adres organizatora: wiatrakimazur@gmail.com.
  2. Klasy wykonują zadania w jak najkrótszym czasie (punkty będą przyznawane za przesłanie odpowiedzi w przedziałach czasowych, co 12 i 24 godziny).
  3. Klasy będą także rozwiązywać quizy – linki do quizów będą podawane uczestnikom e-mailem. Liczy się pierwsza nadesłana wersja odpowiedzi[1].
  4. Wszystkie odpowiedzi klas będą punktowane – punkty będą przyznawane za jakość (im pełniejsza odpowiedź, tym więcej punktów) oraz czas odpowiedzi (im krótszy, tym większa liczba punktów). Szczegółowa punktacja będzie prezentowana przy konkretnym zadaniu.
  5. Zadania będą wykonywane po przeprowadzeniu w szkole odpowiednich warsztatów tematycznych przez trenerów Stowarzyszenia Rozwoju Produktu Lokalnego „Wiatraki Mazur”.

 

JAKIE SĄ NAGRODY?

  1. Trzy klasy, które zdobędą najwięcej punktów, wygrywają nagrody finansowe, które będą przeznaczone na wspólną dla klasy nagrodę. Pula na nagrody wynosi minimum 3800 zł.
  2. W przypadku, gdy organizator zdobędzie dodatkowe środki finansowe na nagrody, istnieje możliwość zwiększenia liczby nagród.

 

 



[1] Quizy będą przygotowane w formacie formularza google, gdzie istnieje możliwość kilkukrotnego wypełnienia ankiety, stąd w tej grywalizacji liczyć się będzie pierwszy zestaw odpowiedzi.