Elektroniczna Kartka Bożonarodzeniowa

Zapraszamy do udziału w gminnym konkursie: "Elektroniczna Kartka Bożonarodzeniowa" organizowanym przez Szkołę Podstawową im. Jana Pawła II w Prostkach.

Celem konkursu jest:

  • pobudzanie kreatywności oraz wyobraźni uczestników konkursu
  • rozwijanie zdolności informatycznych (z zakresu grafiki komputerowej)
  • zainspirowanie uczestników konkursu do stworzenia własnych kart świątecznych

 

Regulamin Gminnego Konkursu

„Elektroniczna Kartka Bożonarodzeniowa”

  1. W Konkursie biorą udział prace wykonane samodzielnie przez uczestników Konkursu.
  2. Kartka powinna nawiązywać tematycznie do obrzędów, zwyczajów i tradycji związanych z Bożym Narodzeniem.
  3. Kartka powinna zostać wykonana w dowolnym programie graficznym.
  4. Kartkę należy zapisać i przesłać w jednym z formatów: *.jpg, *.gif, *png.
  5. Prace należy dostarczyć w formie elektronicznej na adres e-mail: kartkabozonarodzeniowaprostki@gmail.com do 19 grudnia 2021r.
  6. Wielkość pliku nie może być większa niż 20MB.
  7. Do pracy należy dołączyć ręcznie wypełniony formularz zgłoszeniowy w formie skanu lub zdjęcia.
  8. Przy ocenianiu będą brane pod uwagę: samodzielność, kreatywność oraz nawiązanie do tematyki konkursu.
  9. Uczestnik może zgłosić jedną pracę.
  10. Przystępując do Konkursu uczestnik wyraża zgodę na opublikowanie jego imienia i nazwiska oraz nazwy szkoły na liście zwycięzców.
  11. Wszystkie prace biorące udział w konkursie przechodzą na własność Organizatora, który zastrzega sobie prawo do ich publikacji.
  12. Po zakończeniu Konkursu w terminie do 7 stycznia 2022 roku na stronie konkursu umieszczona zostanie ostateczna lista zwycięzców.
  13. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zweryfikowania, czy uczestnik uczęszcza do zadeklarowanej szkoły.
  14. Wszelkie uwagi organizacyjne oraz merytoryczne dotyczące konkursu, zadań i ich rozwiązań można kierować na adres kartkabozonarodzeniowaprostki@gmail.com.
  15. Uczestnik przystępując do Konkursu akceptuje niniejszy regulamin.