Zapraszamy do udziału w gminnym konkursie: "Elektroniczna Kartka Bożonarodzeniowa" organizowanym przez Szkołę Podstawową im. Jana Pawła II w Prostkach.
Celem konkursu jest:
- pobudzanie kreatywności oraz wyobraźni uczestników konkursu
- rozwijanie zdolności informatycznych (z zakresu grafiki komputerowej)
- zainspirowanie uczestników konkursu do stworzenia własnych kart świątecznych
Regulamin Gminnego Konkursu
„Elektroniczna Kartka Bożonarodzeniowa”
- W Konkursie biorą udział prace wykonane samodzielnie przez uczestników Konkursu.
- Kartka powinna nawiązywać tematycznie do obrzędów, zwyczajów i tradycji związanych z Bożym Narodzeniem.
- Kartka powinna zostać wykonana w dowolnym programie graficznym.
- Kartkę należy zapisać i przesłać w jednym z formatów: *.jpg, *.gif, *png.
- Prace należy dostarczyć w formie elektronicznej na adres e-mail: kartkabozonarodzeniowaprostki@gmail.com do 19 grudnia 2021r.
- Wielkość pliku nie może być większa niż 20MB.
- Do pracy należy dołączyć ręcznie wypełniony formularz zgłoszeniowy w formie skanu lub zdjęcia.
- Przy ocenianiu będą brane pod uwagę: samodzielność, kreatywność oraz nawiązanie do tematyki konkursu.
- Uczestnik może zgłosić jedną pracę.
- Przystępując do Konkursu uczestnik wyraża zgodę na opublikowanie jego imienia i nazwiska oraz nazwy szkoły na liście zwycięzców.
- Wszystkie prace biorące udział w konkursie przechodzą na własność Organizatora, który zastrzega sobie prawo do ich publikacji.
- Po zakończeniu Konkursu w terminie do 7 stycznia 2022 roku na stronie konkursu umieszczona zostanie ostateczna lista zwycięzców.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zweryfikowania, czy uczestnik uczęszcza do zadeklarowanej szkoły.
- Wszelkie uwagi organizacyjne oraz merytoryczne dotyczące konkursu, zadań i ich rozwiązań można kierować na adres kartkabozonarodzeniowaprostki@gmail.com.
- Uczestnik przystępując do Konkursu akceptuje niniejszy regulamin.